poniedziałek, 02.12.2024
Ważne

Gdańskie Centrum Kontaktu

Celem powstania Gdańskiego Centrum Kontaktu jest stworzenie jednego punktu kontaktu dla mieszkańców, przedsiębiorców, studentów i turystów, tak aby nie było konieczne orientowanie się, z którą sprawą należy zgłosić się do którego wydziału czy jednostki miejskiej.

Za pośrednictwem Gdańskiego Centrum Kontaktu możesz:

  • zgłosić sprawę wymagającą interwencji służb miejskich,
  • otrzymać informacje o procedurach realizowanych przez Urząd Miejski w Gdańsku oraz Jednostki Organizacyjne Miasta,
  • uzyskać wiedzę o programach świadczeń dla mieszkańców,
  • zarezerwować wizytę w urzędzie,
  • opłacić podatki oraz opłaty administracyjne oraz
  • zgłosić własne pomysły i sugestie dotyczące lepszego funkcjonowania miasta.

Gdańskie Centrum Kontaktu:

  • funkcjonuje 24h/7dni w tygodniu
  • wykorzystuje zdalne kanały komunikacji takie jak: telefon, sms, email, formularz elektroniczny, chat, Mapę Porządku, Facebook, Messenger

Powstanie Gdańskiego Centrum Kontaktu, jest efektem ustaleń pierwszego  Panelu Obywatelskiego, który odbył się w Gdańsku jesienią 2016r. Rekomendacją zaproponowaną przez mieszkańców, było stworzenie sprawnie działającego miejskiego call-center.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *