Celem powstania Gdańskiego Centrum Kontaktu jest stworzenie jednego punktu kontaktu dla mieszkańców, przedsiębiorców, studentów i turystów, tak aby nie było konieczne orientowanie się, z którą sprawą należy zgłosić się do którego wydziału czy jednostki miejskiej.
Za pośrednictwem Gdańskiego Centrum Kontaktu możesz:
- zgłosić sprawę wymagającą interwencji służb miejskich,
- otrzymać informacje o procedurach realizowanych przez Urząd Miejski w Gdańsku oraz Jednostki Organizacyjne Miasta,
- uzyskać wiedzę o programach świadczeń dla mieszkańców,
- zarezerwować wizytę w urzędzie,
- opłacić podatki oraz opłaty administracyjne oraz
- zgłosić własne pomysły i sugestie dotyczące lepszego funkcjonowania miasta.
Gdańskie Centrum Kontaktu:
- funkcjonuje 24h/7dni w tygodniu
- wykorzystuje zdalne kanały komunikacji takie jak: telefon, sms, email, formularz elektroniczny, chat, Mapę Porządku, Facebook, Messenger
Powstanie Gdańskiego Centrum Kontaktu, jest efektem ustaleń pierwszego Panelu Obywatelskiego, który odbył się w Gdańsku jesienią 2016r. Rekomendacją zaproponowaną przez mieszkańców, było stworzenie sprawnie działającego miejskiego call-center.